Curs Manager
Acest curs acopera teoria si practica fundamentala a Managementului Afacerilor.
Un manager, trebuie sa aiba capacitatea si cunostintele pentru a intelege aspectele multiple ale conducerii unei afaceri sau a unui departament, precum si capacitatea de a vedea imaginea de ansamblu. De aceea, el trebuie sa stie sa proiecteze cultura organizationala a firmei, sa inteleaga termenii financiari si managementul financiar, sa recruteze oamenii potriviti, sa asculte vocea clientuui, trebuie sa inteleaga si sa gestioneze activitatea de marketing si vanzare, printr-o planificare strategica, tintind la stabilirea si atingerea obiectivelor.
La acest curs vei invata:
– Sa intelegi misiunea, viziunea și valorile organizationale.
– Cum sa construiesti planuri și procese.
– Sa fii un lider de valoare si, implicit, sa stabilesti obiective, sa luminezi o cale si sa-i convingi pe ceilalti sa o urmeze, transmitand mesajul intr-un mod care sa inspire. De asemenea, vei invata cum sa gestionezi relatii si sa manageriezi conflicte sau sa cresti profesionalismul echipei, astfel incat sa se alinieze cu nevoile organizatiei. Vei invata cum sa delegi corect si sa influentezi pozitiv oamenii, precum si managementul intalnirilor si sedintelor, insusirea unor tehnici de feedback corect.
– Sa creezi un mediu motivant care incurajeaza oamenii sa obtina rezultate mai bune.
– Iti vei insusi instrumente pentru a ajuta angajatii sa-si stabileasca obiectivele, precum si instrumente si tehnici motivationale.
– Sa gestionezi procese de afaceri in vederea atingerii obiectivelor si pentru a avea succes; procese care, odata implementate, vor trebui monitorizate, evaluate si optimizate.
– Sa iei decizii in mod eficient, intrucat cheia pentru găsirea de soluții creative nu este doar creativitate, ci si pe abilitatea noastră de a identifica opțiuni, de a le cerceta și de a pune lucrurile împreună într-un mod care să funcționeze
– Modele de rezolvare a problemelor în afaceri
– Sa analizezi si sa selectezi solutii.
– Sa gestionezi eficient riscurile, prin definirea managementului riscurilor, elaborarea si completarea unei evaluari de baza a riscurilor, precum si raspunsul la riscuri, ceea ce poate reduce impactul negativ al crizelor, oferind beneficii reale si economii de costuri.