Concept Next Level

Echipa Instrumente de Business activează în domeniul consultanței pentru afaceri și management și formare profesională recunoscută ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări).
Acordăm servicii complete de înființare, planning și accesare fonduri pentru business-uri la început sau cele ce vor să treacă la nivelul următor.

De ce să colaborezi cu noi?

  • Îți oferim claritate în tot procesul de înființare firmă
  • Te ajutăm cu realizarea planului de business cu focus pe obiectivele setate de tine
  • Venim cu cele mai noi informații în ceea ce privește accesarea de fonduri
  • Economisești timp pentru că nu mai trebuie să stai la cozi sau să te informezi singur cu privire la documentele necesare
  • Rata de succes a dosarului pentru accesare fonduri este mai mare, datorită expertizei noastre
  • Te ghidăm cu răbdare și profesionalism pe calea succesului în antreprenoriat

Serviciile

pe care le oferim

Înființare firme

Te-ai hotărât să demarezi o afacere? Noi suntem alături de tine de la la primul pas! Te ajutăm cu documentația necesară și consiliere în vederea înființării unei firme.

Elaborare plan de business

Acum că ai pornit pe drumul antreprenoriatului, ai nevoie de un plan de business cu focus pe creștere și rezultate! Experiența noastră de lucru cu zeci de firme de la 10 la 100 de angajați ne ajută să elaborăm cele mai eficiente planuri de business.

Consultanță fonduri

Fie că ești o afacere la început de drum sau ai un business pe care dorești să-l dezvolți, noi identificăm oportunitățile actuale de finanțare cu fonduri europene sau guvernamentale și oferim consultanță personalizată!

Exemple servicii:

  • Întocmire documentație înființare SRL, SRL-D, ONG, PFA, II, IF
  • Întocmire cereri de finanțare
  • Întocmire dosare de achiziții publice
  • Întocmire studii de fezabilitate
  • Întocmire planuri de afaceri
  • Întocmire dosar cerere de plată/ rambursare
  • Consultanță pentru înființare firmă & realizare strategie
  • Business Proces Management
  • Project Management
  • Elaborarea cererii de finanțare pentru Fondurile Structurale și de Investiții Europene

Cursuri

Încurajăm dezvoltarea continuă prin cursurile noastre specializate  de formator, inspector resurse umane, manager și manager de proiect. În urma acestor cursuri se oferă certificări precum diplomă acreditată de inspector resurse umane sau certificare ANC.

Exemple cursuri disponibile:

Pe scurt, oferim servicii de consultanță la standarde înalte, ajutăm antreprenorii să economisească timp și să cunoască noi oportunități – toate acestea în condiții de rentabilitate economică.

Cea mai mare parte a clienților firmei noastre sunt: microîntreprinderi, IMM-uri și ONG-uri cu activități economice.

În colaborarea cu echipa noastră, fiecare beneficiar este tratat ca un partener, nu ca un client. Oamenii ne aleg pentru colaborare datorită rapidității de elaborare a proiectelor și finalizarea cu succes a acestora, cât și pentru experiența de peste 10 ani a echipei noastre.

Misiunea noastră

Misiunea noastră este să dezvoltăm antreprenoriatul românesc prin sprijinirea oamenilor întreprinzători! Ideile tale devin realitate atunci când facem primii pași către înființarea afacerii tale!

De asemenea, ne preocupă îmbunătățirea calității resurselor umane și venim în sprijinul afacerii tale și cu training-uri de formare profesională.

Cum realizăm toate acestea?  Prin furnizarea de servicii personalizate de consultanță de business și programe de formare profesională specifice, care să includă componente de activare și motivare în cultura organizațională a micilor afaceri românești!

Obiectivele firmei noastre

– să devenim unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de consultanță în afaceri și management;

– să dezvoltăm parteneriate durabile cu clienții noștri, contribuind astfel la creșterea gradului de absorbție a finanțărilor nerambursabile disponibile, cu impact pozitiv asupra dezvoltării și creșterii economiei naționale;

– creșterea gradului de integrare socio-profesională, prin activități de formare profesională, cu scopul de a identifica nevoile de formare ale persoanelor;

– asigurarea de informații privind demararea unei afaceri/ accesarea de fonduri europene;

– asigurarea de informații privind dezvoltarea afacerii firmei, prin accesarea de fonduri europene.

Valorile ce ne ghidează

– calitate
– abordare inovatoare
– competențe profesionale
– responsabilitate
– respect
– încredere
– comportament etic
– integritate
– flexibilitate
– obiectivitate
– confidențialitate
– transparență

EȘTI GATA
să-ți duci firma la următorul nivel?